FEST


Kdo si dáte silově-objemový trénink FEST na podzim se mnou? Je to můj zdaleka nejúspěšnější trénink, jaký jsem kdy vymyslel 🙂 . Za uplynulých 5 let ho vyzkoušely s úspěchem už tisíce lidí včetně řady známých závodníků jako je Luboš Chládek, Roman Vavrečan, Vladimír Žižka, Luboš Koumal, Ladislav Nový nebo Patrik Herčzík, kteří jej opakovaně zařazují do různých fází své přípravy na závody. Trénink jsem poprvé publikoval v prosinci 2014 na Ronnie.cz a už po pár měsících měl jen samotný samotný článek přes 200.000 přečtení .


Vzhledem k tomu, že jsem trénink FEST minulý týden znovu zařadil, přišlo mi zejména od mladších lidí mnoho dotazů, co to je za trénink a zdali bych mohl dát i na Instagram přehledný rozpis. Tady ho máte 🙂 ! Jedná se o EFEKTIVNÍ silově-objemový trénink, který je vhodný pro všechny, kteří usilují o nabírání svalové hmoty, síly a celkovou mohutnost postavy💪. Je vhodný i pro závodníky na začátek silové přípravy pro navýšení váhy na činkách (anebo v rámci PCT) i pro sportovce jiných sportů, kteří potřebují zvýšit sílu a podíl svalové hmoty.


🏋️‍♂️ Základním principem tréninku je procvičení všech tří velkých svalových partií (hrudník, záda, nohy) v RŮZNÝCH INTENZITÁCH různými cviky 3x týdně a procvičení všech malých partií také několika cviky 2x týdně📊. Každý trénink začíná jedním ze tří základních cviků: benchpress, dřep a mrtvý tah pro 8x 4 s NEJVYŠŠÍ intenzitou. Potom následuje druhý komplexní cvik o STŘEDNÍ intenzitě na další velkou partii v rozsahu 6x 6. Nakonec odcvičíte na třetí velkou partii cvik s NEJNIŽŠÍ intenzitou pro 4x 8. K této základní kostře tréninku pokaždé odtrénujete jednu variantu doplňkových cviků (ruce+břicho anebo ramena+lýtka). Žádný trénink tak není stejný a není to taková nuda jako např. při tréninku Korte.


📝 Tréninkový rozpis a doporučení najdete na fotkách. DOPORUČUJI si ale přečíst původní CELÝ ČLÁNEK z roku 2014, který najdete zde: https://kulturistika.ronnie.cz/c-20305-freimen-s-fest-nova-generace-silove-objemoveho-treninku.html


PS: pokud se Vám trénink líbí, budu samozřejmě rád, pokud jej vyzkoušíte a dáte vědět, jak Vám fungoval. Označujte posty hashtagem #treninkFEST


Rozpis celého tréninku na 8 týdnů si můžete stáhnout a vytisknout v Excelu a PDF!

Základní cviky v tréninku FEST
Doplňkové cviky v tréninku FEST
Jak střídat doplňkové cviky?
Jak zvyšovat váhy?
Tags: